Uyuşmalar (Nöropati)

Talidomid alıp da uyuşma ile başı dertte olmayan yoktur herhalde. Ben idame dozunda Talidomid alıyor olmama rağmen, ayaklarım ve biraz da ellerim uyuşuyor. Özellikle ayaklarımın altı, parmaklarım uyuşmakta ve yıllar geçtikçe uyuşma yukarılara doğru çıkıyor.Ayak bileğimin bir karış yukarsına kadar uyuşma yayıldı.

Günde bir kez 600 mg Neurontin ile Apicobal'ı birlikte alıyorum. En iyi alış zamanının öğle-akşam arası olduğuna karar verdim. Çünkü geceleri rahat ediyorum, sabahları da yere basmak çok zor gelmiyor. Fakat herkes kendine göre ayarlamalı tabi ki.

Temmuz ayının ikinci yarısı tatile gittik ve bol bol yüzme imkanım oldu. Biraz da ortada dolaştım. Uyuşmalarda da kayda değer bir azalma da gözledim. Hatta Neurontin+Apicobal almayı da ihmal ettiğim bir çok gün oldu. Ne zaman ki, döndüm ve tekrar masama, bilgisayarımın başına çöktüm, uyuşma bütün haşmeti ile geri döndü.

Bundan benim anladığım harekesizliğin uyuşturmayı çok arttırdığı. Arada doğrudan bağlantı var. Zor gelse bile bolca yürümeye, hareket etmeye hatta mümkünse yüzmeye gayret etmeliyiz. Bolca su içmeyi unutmadan tabii.

Yorumlar

  1. Uyuşmaya çare bulamadım. Ayaklarım ve baldırlarım çok uyuşuyor. İlaçları akşam alıyorum, çünkü aksi takdirde gece çok rahatsız ediyor.
    Fakat keşfettiğim bir başka şey, (çok güçlü olmayacak şekilde) bir masaj aleti ile baldırlara masaj yapılmasının bir parça rahatlattığı. Yürüyemeyenler için faydalı olabilir.

    YanıtlaSil
  2. ümit bey eşimde aynı dertten sıkuntıda, bizde mesa aleti kullanıyoruz. aynı zamanda internetten getirttiğimiz orijin diye bir krem var onu kullanıyoruz. biraz faydası oluyor.geçmiş olsun dileklerimle

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, nöropati ile ilgili bu destek üründen haberiniz var mı acaba? Henüz elimize geçmedi ama siparişini verdik. Bugünlerde gelir herhalde. 6 aydır velcade sonrası nöropatiyle başa çıkmaya çalışıyoruz. Homeopatik destek alıyoruz bir yandan. Onunda çok faydasını görmekteyiz. Sizin de fikrinizi almak için aşağıdaki ürünü sormak istedim. Selamlar. Yasemin

    http://neuropathytreatmentgroup.com/neuropathycream/finding-the-perfect-nerve-damage-treatment

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin hanım, öncelikle geçmiş olsun. eşimin nöropatisi daha azaldı. biz valcadei bırakalı tahminen 2 yıl 3 ay oldu. ama dr. umuzun söylediği bir laı unutmadık. pek de ağızdan alınan ilaçlara açıkçası itibar etmedik. ( zaten aldığınız ilaçlar böbrekleri ve karaciğeri ok yoruyor. bu ilaçlarda üstüne tuz biber eker. en iyisi masaj, hareket lokal sürülen ilaçlar demişti)zaman zaman zaman.............. geçmiş olsun

      Sil
    2. Teşekkürler. Şifalar diliyorum, size de kuvvet.

      Sil
  4. Merhabalar 24 Nisan da size nöropati için özel bir vitaminden bahsetmiştim. Bu vitamini( b vitaminleri vs. özel bir şekilde formüle edilmiş) Amerika'dan sipariş verdik, geldi. Az daha geri dönecekti. Nitekim vitaminlerin girişi engelleniyormuş. Neyse reçete vs ile gümrükten alabildik. 6 Mayıs 2012 itibariyle günde 4 kez olarak kullanmaya başladık. Bu gün 9 gün oldu. Çok önemli ve farkedilir değişimler olmaya başladı. Değişme 12 mayıs sabahı belirgin şekilde başladı. Sağ eldeki acı, hassasiyet kayboldu. Solda azaldı fakat halen az olarak var. Nöropati dize kadar yükselmişti , parmak uçlarına kadar geriledi. Ayak altında yanma batma, acı, bacaklarda ısırılma hisleri had safhadaydı. Şu an itibariyle bunlar kayboldu. Velcade sonrası nörapatiyi 6-7 aydır şiddetli seviyede yaşamıştık. Bu önemli gelişmeleri sizle paylaşmak istedim. Muzdarip olanların derdine deva olması duasıyla duyurulur. Sevgiler, selamlar... Yasemin.
    Bilgi almak isteyenlere tel: 0536 461 87 60

    Web Sayfası: http://neuropathytreatmentgroup.com/neuropathycream/finding-the-perfect-nerve-damage-treatment

    YanıtlaSil
  5. uyandıktan sonra ayklarımın tamamen uyuşması ile ilgili sorunum var..bir kaç doktora gittim..2 tanesi neurontin ve apikobal ı kullanmamı söyledi.diğeri de elektra parafon ve depomedzol flakonu reçeteye yazdı..elektrayı kullanınca kalbim küt küt atıyordu hele nabzım öyle ki sanki dümtek tek..neurontinle de leyla gibi oluyorum ya..sanki beynimde leyla mecnun vals yapıyo gibi gibii...ilaç diye alıyoz bir nevi elimizi veriyoz kolumuzu kaptırıyoz bu ne ya..antibiyotik yeaaak..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen isim vererek doktorları kötüleyen yorumlar yazmayınız ve/veya yakınlarınızın vefatını bildirerek diğer hastaların moralini bozmayınız.
Yorumlarınızın yazı konusu ile ilgili olmasına dikkat ediniz. Genel konulardan ya da durumunuzdan bahsedecekseniz yorumunuzu Forum-2 yazısının altına yazınız. BLOGDAKİ YAZILARI, YORUMLARI TAM OLARAK OKUMADAN SORU SORMAYINIZ. ARAMA KUTUSUNU KULLANARAK SORMAK İSTEDİĞİNİZ KONUDA DAHA ÖNCE YAZILAN TÜM YAZI VE YORUMLARA ULAŞABİLİRSİNİZ.

Mail adresimi bulup mail atanlar: Mail'e cevap vermiyorum. Lütfen soru ve düşüncelerinizi blogdaki açık forum sayfasına ya da ilgili konunun sayfasına yazınız.

Pazarlama mesajlarını silmek için yorumlar denetlenmektedir, bu nedenle yorumunuzun yayınlanması BİRAZ ZAMAN ALABİLİR. Lütfen sabırlı olun, yorumunuz mutlaka yayınlanacaktır.

Katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lenalidomid (revlimid)

Forum - 1

1-Multiple myeloma (myelom) ile tanışma