İngilizce bilenler için...

İngilizce bilenler, aşağıdaki link'den myeloma destek grubuna erişebilir ve üye olabilir. Üyelere her gün yazışmaların bir özeti (ya da detayı) mail olarak gönderiliyor. Genellikle karşılıklı yakınma şeklinde olan bu maillerin arasında nadiren işe yarar bir şey çıkıyor. Fakat bu grubun bir de araştırma (search) kısmı var ki, çok faydalı olabilir.

Ben arasıra bazı şeyleri aratıyorum, fakat çok fazla mail var ve bunları okumak ciddi zaman alıyor. Artık myeloma'ya adadığım zamanı da çok azalttım ve daha da azaltmak istiyorum aslında. (Artık yetti..Myeloma lafından bile bıktım usandım, işime bakmak istiyorum). Fakat özellikle hastalıkla yeni tanışanların yakınları, tüm bulduklarını yutar gibi okuyorlar. Siz de onlardansanız ve İngilizce okuyabiliyorsanız,bu linke göz atmanızı tavsiye ederim.

Acor.org

Abone olduktan sonra (html formatını ve özeti tavsiye ederim) -search- kısmı için bir password belirleyin ve arşiv kısmına erişebilir hale gelin. Burada geçmişte yazılmış tüm mailler arasından aradığınız konu ile ilgili olanların listesini görebilir, mailleri okuyabilirsiniz.

Sizden ricam LÜTFEN BULDUKLARINIZI PAYLAŞIN.

Sağlıcakla kalın.

Yorumlar

  1. Ben ingilizce bilen değilim yorumum alakasız yerde biliyorum.İki gündür ÜMİT BEY KARDEŞİMİN resimlerine bakıyor ve ona ve sevdiklerine dua ediyorum."allahım böylesine acıları birdaha yaşamasınlar"diyorum.Çünkü o bizler için büyük bir şans!!!Eğer o ve onun bloğu olmasaydı ben ve benim gibiler bu hastalığa tutulduğumuzu işin ,nekadar ciddi olduğunuöğrendiğimizde çok kötü olabilirdik.ALlahım bizler gibi insanlara hizmet ettsin diye ona bu hastalığı verdi.ve o insanlığa hizmet ediyor, çok uzun yıllar da edcek o bize allahımızın bir lütfu!!O çok bilgili hayatta kendini gerçekleştirmiş bir birey ;işte onun verdiği bilgilere kesinlikle güveniyor onun için hemen herğün dua ediyorum.Ama şunu da söyleyeyim ki yaradılan canlı varlıkların hepsi sayılı nefesini yaşayıp göçecek yani ömrü yeten gidecek ve belkide biz hiç bir hastalığı olmayanlardan çok fazla yaşayacağız.Önemli olan az yada çok yaşamak değil,güzel yaşamak ÜMİT BEY'e de SAĞLIKLI ve GÜZEL günler diliyorum.İNŞALLAH HEPİMİZE SAĞLIKLI VE GÜZEL GÜNLER diliyorum!Durumunu bilen ama hep POZİTİF düşünen hiç yılmayan güçlü bireyler olabilmeyi ALLAH HEPİMİZE NASİP ETSİN:İzmir'li İNCİ MERİÇ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen isim vererek doktorları kötüleyen yorumlar yazmayınız ve/veya yakınlarınızın vefatını bildirerek diğer hastaların moralini bozmayınız.
Yorumlarınızın yazı konusu ile ilgili olmasına dikkat ediniz. Genel konulardan ya da durumunuzdan bahsedecekseniz yorumunuzu Forum-2 yazısının altına yazınız. BLOGDAKİ YAZILARI, YORUMLARI TAM OLARAK OKUMADAN SORU SORMAYINIZ. ARAMA KUTUSUNU KULLANARAK SORMAK İSTEDİĞİNİZ KONUDA DAHA ÖNCE YAZILAN TÜM YAZI VE YORUMLARA ULAŞABİLİRSİNİZ.

Mail adresimi bulup mail atanlar: Mail'e cevap vermiyorum. Lütfen soru ve düşüncelerinizi blogdaki açık forum sayfasına ya da ilgili konunun sayfasına yazınız.

Pazarlama mesajlarını silmek için yorumlar denetlenmektedir, bu nedenle yorumunuzun yayınlanması BİRAZ ZAMAN ALABİLİR. Lütfen sabırlı olun, yorumunuz mutlaka yayınlanacaktır.

Katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lenalidomid (revlimid)

Forum - 1

1-Multiple myeloma (myelom) ile tanışma